Klantenservice

Wij informeren u graag zo goed mogelijk. Zoekt u informatie over het verzenden, betalen, of hoe RMA werkt? Wij leggen het u graag uit.

Maak 1 van onderstaande keuzes:

1 Afhalen in showroom
1.1 Kan ik mijn online bestelling afhalen in de showroom?

Bij het plaatsen van uw bestelling is het ook mogelijk om aan te geven dat u deze wil afhalen in onze showroom. Nadat de order online betaald is wordt deze verzonden vanuit een extern magazijn naar onze showroom in Uithuizen.

Indien de goederen worden afgehaald door iemand anders dan de kaarthouder, dan dient een machtiging i.c.m. een (kopie) geldig legitimatiebewijs van zowel de kaarthouder als de afhaler overhandigd te worden.

Ons adres:

Noorderwind Computers
Schoolstraat 14
9981AN UITHUIZEN

1.2 Hebben jullie meerdere vestigingen?

Nee, wij hebben één vestiging in Uithuizen. Voor het adres en route omschrijving kunt u hier terecht.

1.3 Wat zijn de openingstijden van de showroom?

Maandag: 13:00 - 18:00
Dinsdag t/m Donderdag: 10:00 - 18:00
Vrijdag: 10:00 - 20:00
Zaterdag: 10:00 - 17:00
Zondag zijn wij gesloten.

1.4 Zijn alle producten te bezichtigen in de showroom?

Door ons brede en diepe assortiment is het tot onze spijt niet mogelijk om alles te kunnen bezichtigen. Tevens is het niet mogelijk om niet uitgestalde producten uit hun verpakking te halen.

1.5 Zijn alle producten in de webshop op voorraad in de showroom?

Het assortiment in de webshop is niet allemaal op voorraad in onze showroom, merendeel wordt geleverd vanuit een extern magazijn.

2 Technische ondersteuning
2.1 Ik weet niet zeker of mijn artikel kapot is, wat nu?

Indien u nog twijfelt of het artikel daadwerkelijk kapot is dan raden wij u aan om contact op te nemen met onze technische dienst. Zij kunnen u eventueel assisteren bij het vaststellen van het defect.
Dit kan zowel telefonisch: +31 (0)595 - 852 251 als per e-mail: klantenservice@noorderwindcomputers.nl.

2.2 Ik krijg mijn product niet goed werkend. Kunnen jullie mij helpen?

Onze technische dienst helpt u graag verder. Zij kunnen u eventueel assisteren bij het oplossen van hardware matige problemen en het vaststellen van defecten.
Dit kan zowel telefonisch: +31 (0)595 - 852 251 als per e-mail: klantenservice@noorderwindcomputers.nl.

3 Prijzen
3.1 Waarom is hetzelfde product in de winkel duurder dan op internet?

Omdat de overheadkosten op het internet lager zijn, kunnen we de producten op internet goedkoper aanbieden dan in onze fysieke winkel.

Neem contact op
* Verplichte velden